Bu Uygulamalar İş Hayatınızı Kolaylaştıracak

Bu Uygulamalar İş Hayatınızı Kolaylaştıracak

Dijital dönüşüm çağının girişimcileri için internet olmazsa olmaz. Girişimcilerin işlerini daha iyi yönetmeleri için teknolojiden maksimum faydalanması büyük önem taşıyor.

Faturaları ekrana birkaç dokunuşla ödemek, verimlilik ve muhasebe uygulamaları ile işleri takip etmek, dijital dünyadaki müşteri kitleniz ile sürekli iletişim halinde olmak ve daha nicesi için daha iyi bir yol yok gibi. Üstelik bunlar yapmanız gerekenlerden sadece birkaçı…

Peki, bunların hepsini nasıl yapacaksınız? Uygulama mağazalarında işinizi ve hayatınızı verimli bir şekilde yönetmenizi sağlayacak birçok uygulama bulunuyor.

İşte, girişimciler için olmazsa olmaz uygulamalar:

SÖZ UÇAR YAZI KALIR: EVERNOTE

Evernote, iş dünyasına adım atmış bütün girişimci ve çalışanların kullanması gereken dijital pazarlama araçlarının ilk sıralarında yer alıyor. Android ve iOS işletim sistemi kullanan cihazlara indirilebilen mobil uygulama; gündelik notlar alınabilmesine, parlak fikirlerin kaydedilmesine ve cihazlar arasında paylaşılmasına olanak tanıyor. Ücretsiz bir uygulama olan Evernote, kullanım kolaylığı ve yapılacak listesi oluşturma özellikleri sayesinde en iyi not alma uygulamalarının da başında geliyor.

SOSYAL MEDYAYI DAHA ETKİLİ YÖNETİN: BUFFER

Güçlü bir sosyal medya yayınlama aracı olan Buffer, sosyal medyadaki içeriğinizi zamanlamanız için işleri kolaylaştırarak hedef kitlenize kolayca ulaşmanıza yardımcı oluyor. Uygulama ile tek bir tıklama yaparak birçok sosyal ağda içeriğinizi paylaşabilir ve dijital pazarlamanın nimetlerinden faydalanmak için hesaplarınızı tek noktadan güçlü bir şekilde takip edebilirsiniz.

OFİS İHTİYACINI ORTADAN KALDIRAN UYGULAMA: TRELLO

En başarılı iş yönetim araçları arasında bulunan Trello; farklı lokasyon ve saatlerde çalışan ve eş zamanlı olarak bilgisayar başına geçemeyen ekipler için proje ve iş yönetimi yapabilmeyi sağlıyor. Uygulama ile projelerinizi liste ve kartlar halinde ayırarak düzenli bir şekilde kontrol edebilir, “Yapılacaklar” listeleri hazırlayabilir, görevleri ekip üyelerine atayabilir ve işlerin hangi durumda olduğunu takip edebilirsiniz.

DİJİTAL VERİLERİ İYİ OKUYUN: GOOGLE ANALYTICS

Web sitenize; kaç kişi, hangi yollardan, nasıl gelmiş? Gelenlerin ilgi alanları neler, ne kadar sitenizde kalmışlar? Sitenizde hangi bölüme daha çok bakmışlar, hangi noktada siteden çıkmışlar? Bunun gibi birçok sorunun yanıtı Google Analytics uygulaması ile bir tık uzağınızda. Gelen ziyaretçilerinize daha iyi hizmet vermek ve onların taleplerine cevap vererek daha yüksek katma değer sağlamak için Analytics kodunu sitenize eklemeyi, uygulamasını mobil cihazınıza indirerek sitenizi anlık takip etmeyi unutmayın.

DAHA KOLAY VE HIZLI TASARIM UYGULAMASI: CANVA

Canva, aslında bir fotoğraf ve grafik tasarım aracı. Uygulama; infografik, poster, sosyal medya gönderileri, sunum, davetiye, kart ve reklam gönderileri gibi daha birçok şeyi profesyonel bir şekilde hazırlamanıza yardımcı oluyor. Canva’nın en önemli özelliği ise sürükle bırak uygulaması ile dizayna imkân tanıması. Bu özelliği ile Canva sayesinde harika tasarımlar ortaya çıkarılabiliyor.

MUHASEBE İŞLEMLERİNİZİ KOLAYCA YÖNETİN: FRESHBOOKS

Profesyonel görünümlü faturalar oluşturmayı ve masraflar için otomatik olarak faturalandırmayı kolaylaştıran FreshBooks, tüm makbuzları ve giderleri tek bir yerde izlemeye ve özelleştirilmiş raporlar oluşturmaya olanak tanıyor. Muhasebe yazılımı kategorisinin liderleri arasında bulunan uygulama, faturalandırılan müşterilerin sayısına bağlı olarak ücretlendiriliyor.