ULAŞIM GELECEKTİR…

Türkiye ulaştırma alanında son 12 yılda büyük mesafeler kat etti. Güvenle ulaştıran, hızlı, eriştiren, sevilen, şeffaf, başarı örneği olarak gösterilen bir ulaştırma vizyonu çerçevesinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

Toplumun yaşam kalitesini yükseltilmesi, ülke kalkınmasına katkı sağlanması, tüm ulaşım modları, haberleşme, uzay ve bilgi teknolojileri alanlarında dengeli, güvenli ekonomik, erişilebilir, sürdürülebilir ve kaliteli hizmet verilmesi misyonu ile gece gündüz çalışıyoruz

“Dağlar seni delik deşik ederim’’ türküsünü söyleyerek ülkemizin sert coğrafyalarında çalışan karayolu çalışanlarının bunda büyük payı var. “Turnalara tutunda gel” diyerek havaalanlarında çalışan, emek veren yüzlerce havayolu çalışanının bunda hissesi var. “Angaranın tren yolu gahı eğri gahı doğru” diye diye uzun hat boylarında çalışan yol işçisinden mühendisine tüm demiryolcuların bu başarıda elbette ki payı var.

Kamu kurumları içerisinde insanları kavuşturmak, hasretleri buluşmalara dönüştürmek, özlemleri sona erdirmek gibi ulvi bir görevi başarı ile yerine getiren örnek bir bakanlığın çalışanları olarak yaptıklarımızla gurur duyuyoruz. İnsanımızın konforlu, güvenli, çevreci ulaşım imkânlarının en iyisine layık olduğu bilinci ile çalışmalarımıza devam ediyoruz.

Havayolunun kullanımının yaygınlaştığı, bilişim imkânlarının ülkemizin en ücra köşesine kadar ulaştırıldığı, seyahatlerin keyfe dönüşmesine vesile olan bir ulaşım sistemi hayal ettik, gerçekleştirdik.

Uçaklarımızla, bölünmüş yollarımızla, denizciliğimizle, hızlı trenlerimizle konforlu ulaşımın nimetlerini hizmetinize sunuyoruz.